Fleksibel online betaling.
Designet til virksomheder med mange behov
OnPay er din danske betalingsgateway med maksimal fleksibilitet. Tilbyd kunderne alle de populære betalingsmetoder som MobilePay, Apple Pay, Google Pay, Klarna, Vipps og mange flere – og få altid personlig rådgivning fra vores danske betalingseksperter.

Din forretning, din betalingsgateway
Med OnPay får du en fleksibel betalingsgateway, der kan tilpasses netop din forretning – uanset om du driver en webshop, tilbyder abonnementer, samler donationer eller sælger digitale tjenester.
E-handel
Integrér OnPay med din webshop på få minutter – uanset om du bruger WooCommerce, Magento eller en anden platform. Du får adgang til de mest populære betalingsmetoder som kreditkort, MobilePay, Apple Pay, Google Pay og Klarna og kan nemt tilbyde betaling i andre valutaer, hvis du sælger internationalt
Abonnementer og medlemskaber
Med OnPay kan du nemt håndtere tilbagevendende betalinger via tokenisering. Kortdata gemmes som sikre tokens i stedet for rå oplysninger, og tokenisering sørger for automatisk opdatering af betalingsdata direkte i OnPay. Det sikrer regelmæssige betalinger – også når dine kunder skifter kort. Perfekt til fitnesscentre, medlemskaber og abonnementer, hvor stabil indtjening er afgørende.
Foreninger og donationer
Gør det nemt for medlemmer at betale via MobilePay, kortbetaling eller gemte kort. OnPay tilbyder et simpelt og sikkert setup, der er let at integrere på jeres hjemmeside – uden at gå på kompromis med sikkerhed eller brugervenlighed.
Skræddersyede integrationer
OnPay kommer med et fuldt dokumenteret rest API, som giver mulighed for en integration direkte i jeres nuværende system, uanset platform. Det giver bla. mulighed for, at du kan tilbyde dine kunder automatiserede faktureringsflows og skabe en bedre betalingsoplevelse. Du får en sikker og skalerbar løsning, der vokser med din virksomhed.
// Example { "data": { "payment_uuid": "dfe8bf50-aaaa-11e7-898d-be9d7bb73511", "amount": 12000, "currency_code": "208", "expiration": "2025-03-02 11:12:14", "language": "en", "method": "card", } "links": { "payment_window": "https://onpay.io/window/v3/dfe8bf50-aaaa-11e7-898d-be9d7bb73511" } }
Features
- Clearhaus
- SwedBank Pay
- Worldline
- Elavon
- Nets
ⓘ Aktiver de fleste betalingsmetoder gratis i OnPay.
Specifikationer
- Sikkerhed: 3D Secure kontrol inkluderet
- Surchage: Viderefakturér kortgebyrer på bestemte kort.
- Ekstra Domæne: Flere domæner kan pege på samme shop – opsætning er gratis
- Personlig tilpasning: Tilpas betalingsvinduet farver & logo uden ekstra omkostninger
- Multibrugere: Opret flere admin-brugere med egne logins og rettigheder
- Support: Fri dansk mail- & telefonsupport
- Betalingslink: Send links direkte til kunder
- API: Fuldt REST API til integration
Sikkerhed
OnPay er PCI DSS-certificeret – den internationale sikkerhedsstandard fra Visa og Mastercard. Det betyder, at løsningen lever op til kortindustriens strengeste krav til datasikkerhed og compliance. Som en del af ScanNet er vi desuden certificeret efter ISO 27001 og ISAE 3000/3402 Type 2. Kort sagt: fuld tryghed, dokumenteret compliance – hostet i danske datacentre.

Færre udgifter, samme power. Spar på din betalingsgateway
Kortgebyrer sluger typisk 0,5–2,5 % af din omsætning.
Men med det rette betalingssetup kan du hente en stor del hjem igen.
Få et professionelt betalingstjek
Bestilt et gratis betalingstjek, hvor vi gennemgår dit nuværende setup og identificerer hvor mange penge du kan spare på din betalingsløsning.
2.1%
af omsætning
1.4%
af omsætning
5.250 kr.
Ovenstående er et eksempel på de samlede udgifter ved online betaling
– omkostningerne kan varierer efter kort, indløser og gateway m.fl.
Hvad indgår i analysen
- Detaljeret analyse af nuværende betalingsgebyrer
- Identifikation af konkrete optimeringsmuligheder
- Sammenligning med markedets bedste løsninger
- Personlig gennemgang med betalingsekspert

Personlig rådgivning
Vores betalingseksperter hjælper dig med at optimere dit setup og finder de bedste løsninger til netop din virksomhed.
Kontakt vores kundeserviceafdeling på:
75 53 35 00salg@scannet.dk
Book et møde