-
Produkter
-
ServerhostingE-mail & OfficeAndre produkter
-
-
Løsninger
-
By use caseBrancheHar du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Kontakt
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
-
Brancher
-
Har du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Kontakt
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
- Cases
- Cube Insights
-
Om ScanNet
-
Om ScanNetHar du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Kontakt
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
Driftsstatus
Her kan du holde dig opdateret med den aktuelle driftsstatus på ScanNets systemer.
OBS: Vi har oplevet, at Yahoo-mailkonti ikke modtager mailen vedr. bekræftelse af tilmelding.
Modtager du ikke nogen mail, anbefaler vi, at du i stedet bruger en alternativ mailadresse.
Modtager du ikke nogen mail, anbefaler vi, at du i stedet bruger en alternativ mailadresse.
Der er i øjeblikket ingen driftsforstyrrelser
Planlagte opdateringer
Der er i øjeblikket ingen planlagte opdateringer
Tidligere udmeldinger
TSM backup reports incomplete
Tidspunkt: 31-01-2025 12:00:00
Forventet sluttidspunkt: 07-02-2025 16:00:00
Vi oplever i øjeblikket problemer med at vise & sende TSM backup rapporter via TSM kontrolpanelet.
Det betyder at du muligvis ikke modtager backup rapporter fra TSM systemet, ligeledes med e-mails.
Fejlen er indtil videre konstateret på TSM2, TSM4, TSM15, TSM16 - Men flere TSM servers kan desværre være ramt.
Det er vigtigt at påpege at det KUN gælder rapporterne for backup.
Alle planlagte backups kører fortsat videre og vil være kørende, selvom rapporten ikke er tilgængelig.
Vi arbejder på at løse problemet sammen med vores backup leverandør, og vil naturligvis oplyse om evt. opdateringer
Opdateringer
03-02-2025 15:00:00
Nogle vil dog opleve at det virker efter hensigten. Vi arbejder fortsat på at løse udfordringen med vores leverandør.
Backups kører normalt - vi modtager blot ikke rapporterne til gennemgang.
04-02-2025 14:30:00
Dog er nogle af problemerne løst og flere vil kunne se og modtage backuplogs som normalt.
I øjeblikket kører der store synkroniseringsjob for at få de sidste manglende data med og vi forventer alle problemer er løst i morgen, onsdag 5/2-2025.