-
Produkter
-
ServerhostingE-mail & OfficeAndre produkter
-
-
Løsninger
-
By use caseBrancheHar du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Book møde
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
-
Brancher
-
Har du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Book møde
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
- Cases
-
Om ScanNet
-
Om ScanNetHar du lyst til at høre mere om, hvordan et samarbejde med os kunne se ud?Book møde
Sammen finder vi den helt rigtige løsning.
-
Fjernsupport
Bemærk at før brug af fjernsupport skal du kontakte ScanNets support på telefon 75 53 35 00.
Vælg styresystem for at påbegynde fjernsupport:
Ved afhjælpning af særlige problemstillinger samt ved hjælp til visse opsætninger kan det være en fordel at kunne arbejde direkte på den PC, der behøver førstehjælp. Gennem fjernsupport har vi mulighed for at yde denne service. Fjernsupporten foregår ved hjælp af ISL Online, hvorigennem vores medarbejder efter aftale med dig kan opnå adgang til din PC eller MAC og foretage sig de samme ting, som hvis han sad ved dit tastatur. Undervejs følger du naturligvis med i alt direkte på din egen skærm.