Ældre versioner

Er du interesseret i en ældre version af NAV? Så læs med her.

Menu
Du kan stadig leje licens til ældre versioner af NAV/Navision. Dog er det en anden licenstype, der bruges til de tidligere versioner, som du finder her på siden.
BE brugere

Egner sig primært til kunder, der har brug for central økonomistyring og funktioner, der er integreret med fx økonomi og business intelligence.

Business Essentials-licensen henvender sig til virksomheder, der vil have et stærkt og stabilt økonomistyringssystem.

AM brugere

Egner sig primært til vækstvirksomheder, der har brug for en skalérbar og fleksibel løsning til fx regnskab og rapportering.

Med Advanced Management får du alle funktionerne fra Business Essentials og avanceret funktionalitet, der fx bruges af produktionsvirksomheder.

Pris pr. bruger: kr. 585,00 pr.md. kr. 645,00 pr.md.
Oprettelsespris for 1-4 brugere kr. 1.290,00 pr.md. kr. 1.290,00 pr.md.
Oprettelsespris for 5-9 brugere kr. 2.285,00 pr.md. kr. 2.285,00 pr.md.

Moduler

Den rollebaserede klient (RTC) blev introduceret i NAV 2009, hvor det også er muligt at bruge den klassiske klient fra tidligere versioner. NAV 2009 og ældre versioner tilbyder to licenstyper: Business Essentials (BE) og Advanced Management (AM).



Vil du se, hvad du får i en NAV 2016 sammenlignet med din nuværende løsning? Så anbefaler vi dette sammenligningsværktøj fra Microsoft >>
Business Essentials (BE)
En BE licenstype byder på funktionalitet inden for finansstyrring, personale(HR), debitor, kreditor, lager, bank samt sags- og ressourcestyring.
Advanced Management (AM)
AM-licensen har samme funktionalitet som BE-licensen, men byder også på en række udvidelser og avancerede funktioner til eksisterende moduler som fx lager og CRM. Licensen giver også adgang til logistik-, produktions- og servicemodulet.
Finans – Økonomistyring
Basis økonomistyring
Fordelinger
Budgetter
Kontoskemaer
Konsolidering
Basis-XBRL
Ændringslog
Ansvarscentre
Anlæg
Basis Anlæg
Fordelinger
Ompostering
Forsikring
Reparation
Bank
Bank basis
Bankafstemning
Checkudskrivning
Salg / Supply Chain Management
Basis (Salg)
Salgsfakturering
Salgsordrestyring
Fakturarabat
Alternative leveringsadresser
Speditører
Salgsreturvareordrer
Salgslinjerabat
Salgslinjeprissætning
Sales Tax
Beregning af leveringstid
Kalendere
Kampagneprissætning
Køb
Basis (Køb)
Købsfakturering
Købsordrestyring
Fakturarabat
Indkøbsstyring
Alternative bestillingsadresser
Købsreturvareordrer
Købslinjerabat
Købslinjeprissætning
Direkte leveringer
Sælgere/indkøbere
Lager
Basis (Lager)
Alternative lokationer
Lagervare (pr. lokation)
Alternative leverandører
Styklister
Overflytning mellem lokationer
Erstatningsvarer
Varereferencer
Katalogvarer
Varesporing
Varegebyrer
Placering
Analyserapporter
Varebudgetter
Løbende lageroptælling
Læg-på-lager
Lagermodtagelse
Pluk
Lagerleverance
Standardkostpriskladde
Logistik
Warehouse Management
Internt pluk/læg-på- lager
Automated Data Capture System
Placeringsopsætning
Produktionsstyring
Produktionsordrer
Produktionsstyklister
Versionsstyring
Smidig produktion
Grundlæggende forsyningsplanlægning
Efterspørgselsprognose
Grundlæggende kapacitetsplanlægning
Produktionsressourcer
Begrænset belastning
Produktionsskemaer
Ressourcer
Basis (Ressourcer)
Kapacitetsstyring
Alternative kostpriser
Sager
Sager og Ressourcer
Basis (Sager)
Sagsbudgetter
Aktiviteter
CRM/Relationsstyring
Kontaktstyring
Operationsstyring
Microsoft Outlookklientintegration
Kontaktklassificering
Kampagnestyring
Leadstyring
Interaktions/dokumentstyring
Kontaktsøgning
E-mail-logføring med Microsoft Exchange
Personale
Basis (Personale)
Service
Serviceordrestyring
Serviceprisstyring
Serviceartikelstyring
Servicekontraktstyring
Planlægning og ekspedition
Opgavestyring

Er du blevet overbevist?

Bliv kontaktet og få fuldt udbytte af alle Hosted Navisions mange fordele.


Bliv kontaktet nu