Case Office 365
I forbindelse med en hurtig rekonstruktion af det i sin tid kriseramte møbelhus Haubjerg skulle virksomhedens nye ejer i løbet af ganske få dage have en serverløsning op at køre.
Da Kenneth Petersen i februar 2011 valgte at overtage og rekonstruere Haubjerg Indretning ApS havde han kun ganske kort tid til at få IT-infrastrukturen på plads. Den nye ejer tog kontakt til ScanNet med krav om, at virksomhedens 36 medarbejdere skulle være kørende med fuld adgang til alle data i løbet af bare 3 dage.
Ved ejerskiftet overtog Kenneth Petersen virksomhedens data og kundebase, men stod uden server, hardware og software. Det gik hurtigt op for Kenneth Petersen, at den hurtigste og mest økonomiske løsning ville være en hosted løsning. I dag arbejder virksomheden via en Citrix-baseret terminal server med adgang til Office-pakken og Exchange.
Efter bare 3 dage var den komplette omstilling til IT-outsourcing på plads og medarbejderne kunne arbejde videre på en løsning, hvor alt var opdateret til de nyeste standarder og versioner.
Kenneth Petersen
Direktør og indehaver, Haubjerg Indretning ApS
Kontakt vores kundeserviceafdeling på 75 53 35 00 eller support@scannet.dk