Case Office 365

Haubjerg Indretning

Omstilling til IT-outsourcing på bare 3 dage


Haubjerg indretning case
Office 365 / Haubjerg Indretning Haubjerg indretning logo

I forbindelse med en hurtig rekonstruktion af det i sin tid kriseramte møbelhus Haubjerg skulle virksomhedens nye ejer i løbet af ganske få dage have en serverløsning op at køre.


Udfordringen.

Omstilling til IT-outsourcing på 3 dage

Da Kenneth Petersen i februar 2011 valgte at overtage og rekonstruere Haubjerg Indretning ApS havde han kun ganske kort tid til at få IT-infrastrukturen på plads. Den nye ejer tog kontakt til ScanNet med krav om, at virksomhedens 36 medarbejdere skulle være kørende med fuld adgang til alle data i løbet af bare 3 dage.


Løsningen.

ScanNet Hosted IT med Citrix, Office og Exchange

Ved ejerskiftet overtog Kenneth Petersen virksomhedens data og kundebase, men stod uden server, hardware og software. Det gik hurtigt op for Kenneth Petersen, at den hurtigste og mest økonomiske løsning ville være en hosted løsning. I dag arbejder virksomheden via en Citrix-baseret terminal server med adgang til Office-pakken og Exchange.


Resultatet.

24-timers mobil adgang til alle data

Efter bare 3 dage var den komplette omstilling til IT-outsourcing på plads og medarbejderne kunne arbejde videre på en løsning, hvor alt var opdateret til de nyeste standarder og versioner.

Haubjerg indretning - Kenneth Petersen udtalelse

"I dag har vores sælgere via mobile modems adgang til virksomhedens data 24 timer i døgnet. Den funktion har jeg selv haft glæde af på en forretningsrejse til Tyrkiet, hvor jeg via et lokalt USB-modem kunne koble mig på løsningen efter bare 5 minutters installation. Jeg er stadig imponeret over ScanNets indsats, hvor de på få dage fik flyttet hele vores løsning over på deres hostede platform. At skiftet kunne gennemføres uden tab af kunder er også en del af ScanNets fortjeneste."

Kenneth Petersen
Direktør og indehaver, Haubjerg Indretning ApS

Vi er lige her
Vil du høre mere om en design løsning?

Kontakt vores kundeserviceafdeling på 75 53 35 00 eller support@scannet.dk